- A
Nemoci od písmene "A"
- B
Nemoci od písmene "B"
- C
Nemoci od písmene "C"
- D
Nemoci od písmene "D"
- E
Nemoci od písmene "E"
- F
Nemoci od písmene "F"
- G
Nemoci od písmene "G"
- H
Nemoci od písmene "H"
- CH
Nemoci od písmene "CH"
- I
Nemoci od písmene "I"
- J
Nemoci od písmene "J"
- K
Nemoci od písmene "K"
- L
Nemoci od písmene "L"
- M
Nemoci od písmene "M"
- N
Nemoci od písmene "N"
- O
Nemoci od písmene "O"
- P
Nemoci od písmene "P"
- Q
Nemoci od písmene "Q"
- R
Nemoci od písmene "R"
- S
Nemoci od písmene "S"
- T
Nemoci od písmene "T"
- U
Nemoci od písmene "U"
- V
Nemoci od písmene "V"
- W
Nemoci od písmene "W"
- X
Nemoci od písmene "X"
- Y
Nemoci od písmene "Y"
- Z
Nemoci od písmene "Z"
Ženám po padesátce alkohol prospívá, tvrdí lékaři
Vydáno: 11.09.2011 07:55
, Autor: Famous
Alkohol je na jedné straně nebezpečná droga, ale zároveň může i léčit a být obrovským pomocníkem.
související témata:
Ženy
|
Alkohol, alkoholismus
Prokázali to harvardští vědci s tím, že u žen po padesátce má sklenka až dvě vypité denně blahodárný vliv na zdraví.
Nejlépe je pak konzumovat červené víno.
Zatímco alkoholu v posledních letech holdují spíš mladé ženy, jimž tedy etanol spíš škodí, po padesátce se stává lékem, který chrání před nemocemi srdce i Alzheimerovou chorobou.
-
ženy po padesátce, jež si k obědu dopřejí kolem jednoho až tří decilitrů vína každý den, jsou mnohem zdravější než ty, které nepijí vůbec či konzumují alkoholu příliš
-
umírněnost při pití lihovin je ale zásadní - pak se totiž projeví blahodárné účinky takových nápojů a minimalizují toxické účinky etanolu
-
ženy po padesátce pijící denně sklenku červeného vína jsou postižené chorobami srdce, rakovinou a degenerativními nemocemi nervového systému výrazně méně než naprosté abstinentky či alkoholičky
Studie z Harvardu se opírá o dlouholeté sledování 120 tisíc žen.
-
mírné konzumentky alkoholu mají také lepší mentální a fyzickou kondici, zvládají lépe testy kognitivních funkcí a mají lepší fyzičku
„U lidí, kteří pijí celý život, pokud pijí s citem a umírněně, je pak pokračování v takovém stylu naprosto v pořádku a měli by si svou sklenku denně dále užívat, tím maximalizují své šance na úspěšné stárnutí,“ tvrdí autor studie Qi Sun z Harvardské univerzity.
Abstinentům harvardští vědci ale rozhodně nedoporučují, aby začali pít.
-
mohou totiž alkoholu propadnout a z umírněného pití se u nich stát nebezpečná závislost
Zdroj: www.novinky.cz
Medispot doporučuje
Další články na podobné téma
Napište svůj názor