Ženy, které pijí víno, mají lepší sex
Vydáno: 12.02.2011 16:00
Průzkum mezi toskánskými ženami ukázal, že jedna nebo dvě sklenky vína denně vedou k uspokojivějšímu sexuálnímu životu.
související témata:
Životní styl a prevence
|
Zdravá výživa
|
Sex
|
Ženy
|
Alkohol, alkoholismus

Vědci z florentské univerzity hodnotili odpovědi podle indexu ženské sexuální funkčnosti, který lékaři užívají k hodnocení sexuálního zdraví žen.
Zjistili, že ženy, které přiznávají, že si pravidelně dají jednu nebo dvě skleničky vína, dosahují v žebříčku sexuálního zdraví lepších výsledků než abstinentky.Index hodnotí fázi vzrušení, orgasmu, uspokojení a možnou bolest. Skóre se pohybuje od 2 bodů do 36 a čím je vyšší, tím lepší je sexuální zdraví hodnocené osoby.
Celkově se ukázalo, že ženy pijící denně v průměru dvě sklenky vína dosahují průměru 27,3 bodu. Ženy pijící jednu sklenku vína denně dosahují 25,9 bodů a abstinentky jen 24,4 bodů."
Z dějin víme, že spojení mezi vínem a sexualitou je známo už od dob starého Řecka. Na druhou stranu ale oblast ženských sexuálních dysfunkcí je pořád z velké části neprobádaná," řekla reportérům listu Daily Mail dr. Nicola Mondiniová, která studii vedla.
Zdroj: Internet
Medispot doporučuje
Další články na podobné téma
Napište svůj názor